Faktura

Jeg har mottatt varen, men ingen faktura.
Vi sender ut faktura på epost (eller i postkassa om du ønsker dette) samme dag som boka blir sendt fra vårt lager. Fakturaen kommer fra Tripletex. Har du ik...
Tue, 10 May, 2016 at 10:36 AM
Når jeg skal betale fakturaen i nettbanken kommer det opp Jungelboken AS istedenfor Frisk Forlag AS. Er dette riktig?
Jungelboken AS er vårt tidligere navn. Hos enkelte kunder kommer dette navnet opp ved betaling, men det har ikke noe å si. Betalingen kommer til oss.  
Tue, 10 May, 2016 at 10:37 AM
Jeg skulle få prøve boka i 14 dager, men har mottatt faktura fra dere med en gang?
Vi sender ut faktura med 30 dagers forfall. Dette vil gi deg god tid til å vurdere om du vil beholde boka eller ei. Du trenger altså ikke betale for boka fø...
Tue, 10 May, 2016 at 10:37 AM
Jeg har mottatt en kreditnota fra dere. Hva er dette?
Hvis du sender boka i retur blir utestående faktura slettet. Da sender vi deg en kreditnota som er et bevis fra vår side om at fakturaen ikke lenger gjelder...
Tue, 10 May, 2016 at 10:37 AM
Jeg har fått inkassovarsel fra dere, men ingen faktura tidligere?
Vi sender faktura, betalingspåminnelse og purring før inkassovarsel blir postlagt. Husk at det er ditt ansvar å skrive riktig epostadresse og postadresse sl...
Tue, 10 May, 2016 at 10:38 AM
Jeg klarer ikke å åpne fakturaen dere har sendt
Faktura er en pdf fil og må åpnes på datamaskin da mobil og nettbrett ikke alltid støtter dette. Ta kontakt med oss hvis du ikke får det til så skal vi hjel...
Tue, 10 May, 2016 at 10:38 AM
Jeg har betalt, men får påminnelse/purirng fra dere?
Send oss kvittering fra din nettbank hvis du mener du har betalt og det ikke er blitt registrert hos oss. Det kan hende at din innbetaling og vår purring ha...
Tue, 10 May, 2016 at 10:38 AM
Jeg har fått purring på en bok jeg har returnert
Da er det ikke blitt registrert at du har returnert produktet. Husk at du må gi beskjed til oss på epost hvis du velger å returnere produktet. Du er ansvarl...
Tue, 10 May, 2016 at 10:39 AM